FANDOM

Natalie Chase
Naralie Chase Viria
Matka Magnusa
Kochanka Frejra
Informacje
Płeć: Kobieta
Status: Nie żyje
Kategoria: Śmiertelnik
Wygląd
Oczy: Zielone
Włosy: Blond
Rodzina
Syn: Magnus Chase
Brat: Fryderyk Chase
Randolph Chase
Bratanek: Bobby Chase
Matthew Chase
Bratanica: Annabeth Chase

Aubrey Chase
Emma Chase

Szczegóły
Dom: Boston (dawniej)
Hellheim
Galeria
Kliknij, aby wejść na Bifrost
Nie potrafię jej opisać. Żeby naprawdę zrozumieć Natalie Chase, trzeba było ją poznać. Żartowała zawsze, że jej bratnią duszą jest Dzwoneczek z "Piotrusia Pana".

–Wspomnienia o matce, Miecz Lata, str. 53

Natalie Chase - matka Magnusa, wybranka Frejra, brutalnie zamordowana przez synów Fenrira.

Historia Edytuj

Poznanie Frejra Edytuj

Natalie Chase spotkała Frejra w czasie jednej z wycieczek do Blue Hill, kiedy puszczała kaczki na jeziorze. Wspominała, że był w tym od niej dużo lepszy. Po szczęśliwych chwilach spędzonych z bogiem ich drogi rozeszły się, jednak wtedy dowiedziała się, że jest w ciąży z Magnusem. Kobieta wiedziała, kim jest Frejr, dlatego za każdym razem, kiedy jeździła z synem na łono natury mówiła mu, że jego ojciec jest wszędzie wokół nich i ich otacza.

Kłótnia z braćmi Edytuj

Kiedy Magnus miał sześć lat, jego matka zabrała go na Święto Dziękczynienia do swojego starego domu. W czasie gdy chłopiec bawił się ze swoją kuzynką, kobieta pokłóciła się z Randolphem, który chciał mieć bliski kontakt z Magnusem, aby móc w odpowiedniej chwili poprosić go o przyzwanie miecza. Natalie nie zgodziła się, i od tamtej pory nie spotykała się już z resztą rodziny.

Śmierć Edytuj

Z tego co mówi Magnus możemy wywnioskować, że Natalie wiedziała, że zarówno jej jak i dziecku groziło niebezpieczeństwo. Natalie została zamordowana przez wilczych wysłanników Fenrira, który chciał sprawdzić umiejętności jej syna- Magnusa.

Charakter Edytuj

Magnus opisuje swoją matkę jako niezwykle ciepłą i życzliwą osobę, w dużym stopniu przypominającą Dzwoneczka z "Piotrusia Pana". Uwielbiała spędzać czas w dziczy, gdzie wraz synem bardzo często jeździła na wycieczki, beztrosko spędzając czas w otoczeniu przyrody.

Ciekawostki Edytuj

  • Natalie zawsze pragnęła, by po śmierci jej prochy rozsypać gdzieś na łonie natury. Jednocześnie obiecała, że gdyby to Magnus umarł wcześniej, ona postąpiłaby tak samo. Jej syn spełnił to marzenie.